Ruilen & Retourneren


  • Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Uiteraard waarderen wij altijd feedback en hopen dat u toch een reden wilt opgeven om de dienstverlening ten alle tijden te kunnen verbeteren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retourzending van uw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,20 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@faithlifeline.com Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

  • Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@faithlifeline.com . Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

  • Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Oeps! Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.


Uitzonderingen Herroepingsrecht

 

  • Custom/gepersonaliseerde orders:

Nadat je akkoord heb gegeven op een ontwerp m.b.t. op maakt gemaakte producten, kan deze niet meer geannuleerd en of geretourneerd worden. Je bent dan verplicht deze af te nemen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een (bedrijfs-) naam die op een artikel is geplaatst. Alle producten die niet als standaardoptie in de webshop worden aangeboden, kunnen dus na akkoord opdracht, niet meer worden geretourneerd of geruild. Voor klachten en garantie op custom orders verwijs ik je door naar de pagina 'klachten en garantie'. 

 

  • Op maat gemaakte dienstverlening & communicatieadvies:

Als klant heb je 14 dagen bedenktijd. Bij akkoord geven van de offerte, ziet u af van het herroepingsrecht. Dit omdat de productie/dienstverlening z.s.m. starten en het dan niet meer mogelijk is terug te draaien.. Na het akkoord geven op een offerte, kan een op maat gemaakte dienstverlening dus niet meer geannuleerd of gecrediteerd worden. Voor klachten en garantie m.b.t. op maakt gemaakte dienstverlening, verwijs ik je door naar de pagina 'klachten en garantie'.

 

  • Producten met een beperkte houdbaarheid. (<14 dagen houdbaar).
  • Verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.