Home » Klantenservice » Garantie & Klachten

Garantie & Klachten


Hé wat vervelend dat je op deze pagina terecht bent gekomen... Vervelende situaties willen we zo snel mogelijk met je oplossen! Hopelijk zien we je snel weer met een glimlach terug :D


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@faithlifeline.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Komt iets kapot/beschadigd aan bij je? Maak dan meteen een foto van hoe de bestelling bij je is binnen gekomen en neem zo snel mogelijk contact met ons op. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Gaat een product binnen aanzienbare tijd kapot? Neem dan ook zo snel mogelijk contact met ons op en stuur daarbij wat duidelijke foto’s mee. Voorwaarden op garantie zijn wel dat de klant zich houdt aan de wasvoorschriften meegeleverd bij de bestellingen:

  • Maximaal op 40 graden, binnenstebuiten wassen.
  • Niet direct op de bedrukking strijken, altijd bakpapier ertussen houden. 

Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Het kan zijn dat Faith Lifeline eerst het product wilt beoordelen voor de passende garantie geleverd wordt. 

Uitsluitingen van garantie

Je kunt geen gebruik maken van garantie in de volgende gevallen:

  • Als blijkt dat het gebrek is ontstaan door eigen toedoen, waterschade heeft opgelopen, diefstal e.d. Wij hebben het recht om zelf te mogen beoordelen/toetsen hoe de status van het product/het gebrek is en hoe deze ontstaan is. Hiervoor kan zijn dat we je vragen het product aan ons terug te sturen voor beoordeling. De verzendkosten hiervan zullen wij, na schriftelijke toezegging, voor je terug storten.
  • Als je als afnemer/klant het geleverde product zelf repareert en/of bewerkt of door andere partijen heeft laten repareren of bewerken.
  • Als de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of op een andere manier onzorgvuldig zijn behandeld en/of in strijd zijn met de aanwijzingen van de voorschriften.